Lähetimme Design-Talojen työmaapäällikölle viime sunnuntaina reklamaatiolistan havaituista puutteista. Tänään työmaapäällikkö vihdoin vastasi reklamaatiolistaamme klo 15:33. Lähes kaikki kohdat on laitettu työlistalle, MUTTA meidän murheenkryynimme pesuhuoneen katto ei ollut saanut Design-Talojen korjaushyväksyntää.
 

Tähän reklamaatiokohtaan työmaapäällikkö kirjoitti: ”Kattopaneeli on saman laista kuin aiemminkin laitettu ja väriero tasoittuu ajan myötä. Mikäli väriero on huomattava talon vuositakuukorjauksessa, niin palataan asiaan silloin.”
 

Ei voi olla totta – meinasi isäntä äänen huudahtaa viestiä lukiessaan. Sormet alkoivat nopeasti viuhua näppäimistöllä ja vastinekirje lähtikin työmaapäällikön suuntaan klo.15:57. Kuten jo aikaisemmin tänne kirjoittelimme, olimme havainneet työmaalla olevista paneelipaketeista, että katossa oli käytetty ainakin kahden eri valmistajan paneeleita, josta meidän mielestä värierot johtuvat, sillä paneeleissa on erilainen pintakäsittely. Myös paneeleiden höyläysprofiilissa on selkeä ero. Lisäksi mainitsimme vastineen vastineessa, että emme hyväksy sellaista, että nyt huomattu virhe korjattaisiin vasta vuositakuukorjauksessa, koska virhe on selkeästi havaittavissa sekä korjattavissa vaivattomasti tällä hetkellä. Jos pesuhuoneen katto jouduttaisiin uusimaan vuoden kuluttua niin se saattaisi aiheuttaa meille huomattavasti lisäharmia, koska pahimmassa tapauksessa pesuhuone olisi poissa käytöstä useita päiviä. Edelleen täytyy mainita, että jos paneelit olisi alun alkaen asennettu kuten paneelien tilaaja oli ajatellut, ei tätäkään show:ta tarvitsisi käydä.
 

Kello 17:26 työmaapäälliköltä tuli sähköpostilla vastineen vastineen vastine: ”En ole kanssasi samaa mieltä, mutta palataan tähän lomani jälkeen. olen lomalla 14.-28.2.2011.
 

Kuten arvon lukijat arvannette, tämä ei todellakaan jää tähän. Ja tähän todellakin tullaan palaamaan kahden viikon kuluttua...