Lähetimme Design-Talojen
työmaapäällikölle viime sunnuntaina reklamaatiolistan havaituista
puutteista. Tänään työmaapäällikkö vihdoin vastasi
reklamaatiolistaamme klo 15:33. Lähes kaikki kohdat on
laitettu työlistalle, MUTTA meidän murheenkryynimme pesuhuoneen
katto ei ollut saanut Design-Talojen korjaushyväksyntää.
Tähän
reklamaatiokohtaan työmaapäällikkö kirjoitti: ”Kattopaneeli on
saman laista kuin aiemminkin laitettu ja väriero tasoittuu ajan myötä.
Mikäli väriero on huomattava talon vuositakuukorjauksessa,
niin palataan asiaan silloin.”
Ei voi olla totta –
meinasi isäntä äänen huudahtaa viestiä lukiessaan. Sormet
alkoivat nopeasti viuhua näppäimistöllä ja vastinekirje lähtikin
työmaapäällikön suuntaan klo.15:57. Kuten jo aikaisemmin
tänne kirjoittelimme, olimme havainneet työmaalla olevista
paneelipaketeista, että katossa oli käytetty ainakin kahden eri
valmistajan paneeleita, josta meidän mielestä värierot johtuvat,
sillä paneeleissa on erilainen pintakäsittely. Myös paneeleiden
höyläysprofiilissa on selkeä ero. Lisäksi mainitsimme vastineen
vastineessa, että emme hyväksy sellaista, että nyt huomattu virhe
korjattaisiin vasta vuositakuukorjauksessa, koska virhe on selkeästi
havaittavissa sekä korjattavissa vaivattomasti tällä hetkellä.
Jos pesuhuoneen katto jouduttaisiin uusimaan vuoden kuluttua niin se
saattaisi aiheuttaa meille huomattavasti lisäharmia, koska
pahimmassa tapauksessa pesuhuone olisi poissa käytöstä useita
päiviä. Edelleen täytyy mainita, että jos paneelit olisi alun
alkaen asennettu kuten paneelien tilaaja oli ajatellut, ei tätäkään
show:ta tarvitsisi käydä.
Kello 17:26
työmaapäälliköltä tuli sähköpostilla vastineen vastineen
vastine: ”En ole kanssasi
samaa mieltä, mutta palataan tähän lomani jälkeen. olen lomalla
14.-28.2.2011.”
Kuten arvon lukijat arvannette, tämä ei todellakaan jää tähän. Ja tähän todellakin tullaan palaamaan kahden viikon kuluttua...
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.